Nowa możliwość

Mówią, że koty są sprytne, działają z rozmysłem i posiadają wysoko rozwinięty instynkt samozachowawczy, żyjąc z nimi w bliskości tyle lat, zaczynam się przychylać coraz bardziej ku tej teorii. Pewnie, że jak przy każdej sprawdzonej teorii, zdarzają się wyjątki, ale tak zwane „dziwolągi” występują w każdym bytującym na ziemi gatunku i nie dotyczy to wyłącznie nas ludzi, ale także natury, czyli świata flory, fauny, grzybów i wirusów.


Obecnie najbardziej doświadczamy, niestety na własnej skórze, jakie skutki i efekty wywierają na nasze życie mutacje niektórych szczepów. Abstrahując od przyczyn występowania tego zjawiska, pomijając wszelkie trudności i ograniczenia, skupię się na reperkusjach będących wypadkową tego stanu rzeczy. Dla Fundacji największą przykrością powodującą bezpośrednią stratę jest zamknięcie szkól, przedszkoli i wszelkich klubów oraz bibliotek.
To było największe źródło pozyskiwania karmy oraz najlepsza forma promocji i reklamy firmy Kociej Mamy.

Drugi rok balansujemy na krawędzi, starając się pracować interwencyjnie w starym przed pandemicznym stylu, jednak delikatnie zaczynam dostrzegać jak ważne było wsparcie, które przez lata płynęło systematycznie zasilając półki magazynowe w siedzibie.
Większość pracuje z pozycji z domu w trybie zwanym popularnie on- line. Wystarczył nam dokładnie moment, byśmy i my fundacyjne sięgnęły po to dające ogromne pole do popisu narzędzie. Pierwsza lekcja już przeszła do historii, zapisała się jako niezwykle udana, więc teraz postanowiłam zachęcić i inne szkoły z całej Polski do poznania podopiecznych Fundacji Kocia Mama. Wiele osób słyszało o naszych niebanalnych, nietuzinkowych lekcjach, o nowoczesnej formie prowadzenia, o interesujących prezentacjach, które przygotowuje Anna, jak ładnie i ciekawie przedstawia nawet niezwykle delikatne problemy związane bezpośrednio z naszą najważniejszą działalnością interwencyjną, czyli ratowaniem kotów kalekich, o wachlarzu tematach poruszanych, przy czym żaden nie traktowany jest w kategorii trudnych, kłopotliwych czy tabu.
Każda osoba bez względu na wiek podczas zajęć traktowana jest nie jak słuchacz bez prawa własnego zdania, ale jak partner, który ma prawo przekazać swoje wnioski, spostrzeżenia i zadać nawet niewygodne pytania.
Zajęcia on-line to także okazja, by poznać kultowe koty, kocie twarze Fundacji: Leona, Iwna, Schedę, Pana Kota czy niesamowicie piękną, ale kapryśną Princessę. To także możliwość, by się dowiedzieć według jakiego klucza nadajemy podopiecznym imiona. Nie muszę dodawać o niezwykle bogatej ofercie pomocy dydaktycznych wspomagających lekcje, bo te materiały dostępne są na stronie internetowej.

Reasumując, zapraszam do kontaktu z koordynatorką Kasią tel. 570 824 511 od poniedziałku do piątku w godzinach 17-20 lub poprzez e-mail: ekcje-edukacyjne@tlen.pl
Korzyści z zajęć on-line są przeogromne, w ciągu jednej godziny lekcyjnej, jednocześnie na czacie może uczestniczyć kilka grup przedszkolnych lub klas szkolnych, jest okazja poznać więcej niż jednego kota, jak dotychczas podczas tradycyjnych zajęć, ponieważ z pozycji domu, łatwiej przez moment zaprezentować każdego podopiecznego, eliminując stres związany z opuszczeniem znanych przestrzeni i co najistotniejsze, w spotkaniu jednocześnie bierze udział kilka fundacyjnych edukatorek, co niezwykle podnosi atrakcyjność przez wielowątkowość rozmowy.

Kwestia tradycyjnego wsparcia za odbyte spotkanie też nie jest żadnym problemem, bowiem społeczność biorąca udział może przesłać zebraną karmę do siedziby, wpłacić stosowny datek bezpośrednio na konto lub wybrać opcję najprostszą, zamówić karmę w jednym z wielu renomowanych zoologicznych sklepów internetowych.
Z całego serca zachęcam do poznania jak w czasie pandemii pracuje i odnajduje się Fundacja Kocia Mama!